• keyboard_arrow_right Recenzije
  • keyboard_arrow_rightTrixStylez novi album od TriXstar (Boomrush Productions)

Novosti

TrixStylez novi album od TriXstar (Boomrush Productions)

todayApril 26, 2020 38

Background
share close

“#TrixStylez” je novi album ženske rege umjetnice TriXstar. Za njenu desetogodišnju scensku godišnjicu, ovaj album dolazi kao zbirka njenih najboljih singlova i nekoliko do sada neobjavljenih pjesama koji su dostupni na CD-u. Album odražava muzičku i stilsku raznolikost TriXstar. Od klasičnih rege pjesama poput „Beautiful Day“ i rock postojanih himni poput „Love Nuh Easy“ do denshol pjesama poput „New Era“, na ovom albumu možete pronaći sve nijanse popularnih jamajkanskih žanrova. Uz to možete čuti elektronske i hip hop vibracije poput „Fly Skit“ (HipHop), „Good over Evil“ (Moombahton), “Beautiful Day Remix” (Dubstep) i drugim remiksima. Gostujući renomirani umjetnici Skarra Mucci i Perfect Giddimani nadopunjuju ovu raznolikost.

TriXstar
TriXstar

Čak i ako se njeni tekstovi na prvi pogled odnose na „traženje i pronalaženje ljubavi“, postoji mnogo više od toga kada pogledate cijelokupnu sliku. Bob Marley je pjevao “oslobodi se mentalnog ropstva” i podsjećao Jamajčane afričkog porijekla da budu ponosni na svoju kulturu i boju svoje kože te da se ne moraju klanjati klasnom društvu. TriXstar pjeva „ustani i zasjaj“ i razgovara sa svima onima koji se osjećaju poniženim, potlačenim i zlostavljanim te ih ohrabruje da se riješe okova i rastu izvan svog okruženja. Posebno se obraća ženama, kako bi ih ojačala da pobjegnu od rodno specifičnih uloga, da postanu snažan član društva i žive u punom potencijalu.

Muzika TriXstar je dopadljiva i dirljiva. Njene pjesme često pozivaju na ples i odvedu slušaoca na putovanje u svijet ljubavi, bola, sreće i želja. Čak i ako je većina pjesama TriXstara iz spektra reggae i dancehall, ona se ne libi napustiti žanrovske granice i otići preko njih. Srž i snaga svih pjesama je ranjiva duša koja pokušava iscijeliti sebe i ljude oko sebe i zato daje snagu, snagu i hrabrost slušaocima i slušateljkama.

Kao žena, TriXstar se morala boriti za svoju poziciju u reggae i dancehall sceni kojom dominiraju muškarci, a takođe je njena lična priča bila popraćena borbom i bolom. Ali sve to je samo ojačalo i izgradilo danas kao ponosnu ženu, spremnu da preuzme reggae scenu. Nakon 10 godina provedenih u muzičkim vodama učestvovala je po raznim događajima u Evropi, Jamajci i na nekim od najvećih reggae festivala u svijetu, “#TrixStylez” album označava prelaz u slijedeću fazu u karijeri. S jedne strane poglavlje je zatvoreno sa pjesmama koje su napokon dostupne na CD-u, u paketu kao raznobojna muzička kolekcija njenih najboljih singlova. S druge strane, ona je pod novim menadžmentom, novim timom i ekipom, sa kojom već radi na potpuno novom nastupu i showu.

Pored muzike, TriXstar je aktivan u socijalnom sektoru, radi sa izbjeglicama i zalaže se za ženska prava.

TRIXSTAR – #TRIXSTYLEZ

CD [Boomrush Productions]