Balkanski Rege

Recenzija albuma “Ako ne znaš šta da radiš” – Del Arno Band

todayMay 23, 2019 3

Background
share close

Ova recenzija čeka svoju objavu još od početka februara, kada je Dadaman iskreno i sa mnogo emocija napisao. Ali sve kaska, dok Vavilon marljivo radi, sve kaska sem Del Arna. S iskrenim izvinjenjem na kašnjenju, prenosimo utiske vrsnog Del Arnovog albuma koji je nedavno i objavljen i dostupan na Del Arnovom YouTube kanalu.

Prije nego što pređemo na samu recenziju, želim da predstavim onoga ko je i piše u pravom svjetlu. Dadaman (Danko Drašković) je što bi se reklo stara kvaka rege muzike na Balkanu a posebno Crnoj Gori, naša čeona figura i čovjek koji se neumorno preko dvadeset godina davao da bi nasljednici vidjeli pravu vrijednost ovoga zaista zahvalnoga muzičkoga pravca. I dok ja lično nisam toliko vjerovao domaćim rege izdanjima, Dadaman se kleo u izdanja Del Arna. Čitav ovaj projekat je nazvan po njihovom albumu “Reggaeneracija”. Da ne dužim dalje, Dadamanove utiske prenosim u cijelosti:

Drmala me trema prije prvog slušanja ovog albuma.Samo da se ne razočaram!

“Geneza” , “Godina majmuna” i posebno “Reggaeneracija” su mi uvijek bili duhovna hrana. Sve pjesme koje su snimili poslije ovih albuma sam preslušao ali se nijedna nije zalijepila za mene. Nijesu me budile. Preslušah album i osjetih olakšanje – dobar je!Od srca ga preporučujem. Osjeća se nostalgija i samoispitivanje. Kritikuje,ukazuje na greške,nudi nadu,odgovore,lijek  i voznu kartu. Za moj ukus je to sasvim dovoljno. Ako ćemo tražiti dlaku u jajetu – fali nekoliko dobrih dub-ova da zaokruže priču. Bilo da vjerujete u Ljude ili da vjerujete Ljudima poslušajte ovaj album. Za one koji ne misle svojom glavom -samo uz recept od izabranog doktora.

”Muzika je put do sreće…”.

Dadaman

Autor: Jah Tooth

Written by: reggaeneracija

Rate it

Previous post

Biografije

Intervju sa Harison Stafordom iz grupe “Groundation”

Prije nešto više od tri mjeseca imali smo priliku da uradimo intervju sa jednom od najvećih imena u rege muzici generalno, Harison Stafordom. Za one koji nisu čuli, Harison je osnivač i vodeći vokal grupe "Groundation" kao i njegovog solo projekta "Professor". Što se tiče same grupe, "Groundation" je definitivno sastav u najvećem mogućem vrhu kad je u pitanju muzička potkovanost. Bilo da se radilo o muzičkom aranžmanu, audio inžinjeringu, […]

todayJanuary 18, 2019 2